HTML

2013.07.10. 12:57 fannusz.

nyaralás és egyéb nyalánkságok

8c71cae3e35cdaf974245a3c8a744ac97fde4d1d2da6b50ee5162c355fc030fd_1373451899.jpg_1280x1280

vonyarc.vonyarc te csodás. csodás 3 napot tudhatok magam mögött. ezer meg egy kaland. nevetés. imádtam és vissza akarok menni. azt hiszem elmondhatom, hogy vannak olyan barátaim akik még akkoris felvidítanak mikor a legszomorúbb hangulatomban vagyok. és ez jól esik.ha össze kéne foglalnom a nyaralást egy szóval: übermetálbrutálkirály :D

amúúúgy egész nyaraláson a hülye barátnőim erről az új szó szerint őrületről beszéltek: tampvodka. hallod?! mikor meghallottam, hogy ez mi is valójában teljesen kiakadtam. ki az az őrült, aki egy fél dl vodkába áztatott tampont felhelyez magának csak azért, hogy berúgjon. hát a kiscsaj okos volt, úgy berúgott, hogy eszméletlen lett a buli. szó szerint, mivel 1 hétig az intenzíven feküdt. hát nem tudom. én az ilyeneken teljesen megrökönyödöm. az emberi butaság hová fajulhat még? nem értem. oké én is szeretek bulizni de soha nem ittam le magamat úgy hogy ne emlékezzek semmire. az miért jó? akkor inkább nem megyek el és akkor sem emlékszem rá, de nem?

na mindegy. :) én már csak ilyen vagyok. na pusszanat. később jövök. <3

Szólj hozzá!

Címkék: barátok friends nyaralás summer vonyarcvashegy


A bejegyzés trackback címe:

https://thatgirlswords.blog.hu/api/trackback/id/tr265398870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása