HTML

Bejegyzések

Archívum

2013.07.04. 00:18 fannusz.

unbeliveable.

érettségi OFF, summer on. itt a nyár a napsugár.. végre. hétvégén nyaralás. alig várom. de utána mi lesz?! mi lesz ha nem lesz jó idő és minden tervemnek annyi?! mi lesz, ha az ősök bekavarnak?! mi lesz a jövőmmel?! mi lesz, ha nem vesznek fel?! most még nagy mellénnyel mondogatom, hogy akkor megyek újraérettségizni. de mit csinálok 1 tanéven át? tanulok oké. életem értelme 100 km-es távolságban lesz tőlem. tudom, hogy kibírjuk, de alig fogom látni. így is alig látom hát mi lesz akkor? bevallom, hogy félek. Neki mindig azt mondom, hogy nem kell félni minden rendben fog menni, de én is félek. nagyon.

amúgy nem csak az én nyálas csöpögésemet fogjátok olvasni a nap 24 órájában. csak néha muszáj kiadni magamból. épp ma olvastam a Szépségkirálynő választás körüli Korinnás botrányt. nos én megértem, hogy a Hajdú-Sarka páros ki van akadva, de azért valljuk be, köztudott tény, hogy a szépségipar sem teljesen tiszta. de a mai világba mi az? nincs olyan dolog, munka, tehetségkutató, ahol nem csalnának. persze tudjuk valamiből meg kell élniük a csatornáknak is. hát a TV2-nek és Hajdúéknak most lesz egy hosszú perük. sajnálom Korinnát is, mert azt sem tartom kizártnak, hogy rákényszerítették ezt az egészet. a másik. Miss Universe Hungary 2013: Kárpáti Rebeka. a mai napon vettem a kezembe a Story c. hazai hetilapot. a címlapon virít: R. Kárpáti Péter nem akar a lányából Barbie babát. tény, hogy Rebeka egy nagyon szép, csinos, dekoratív és nem utolsó sorban okos lány, de ne mondja azt nekem senki, hogy nem vették figyelembe azt, hogy ő a mi Berényi Andrásunk lánya. tényleg nem az irigység szól belőlem, mert messze elbújhatnék mögötte csak a többiekkel szemben tartom kicsit igazságtalannak. de sok sikert kívánok mind Neki, mind Annamarinak, mind Briginek.

legyen mára ennyi. annyi minden gondolatom van, hogy lesz még sok post. :)
legyen szép estétek.!

Szólj hozzá!

Címkék: me summer first post érettségi my love Sarka Kata Szépségkirálynő 2013 Kocsis Korinna Kárpáti Rebeka


A bejegyzés trackback címe:

https://thatgirlswords.blog.hu/api/trackback/id/tr885390230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása